Vše o nákupu

Vážení zákazníci, v této sekci najdete všechno o nákupu u nás. Není to všechno? Neváhejte se nás zeptat, jsme tu od toho.

+420 777 900 240
Kontaktní formulář
[email protected]



Platební metody a dodací lhůty

  • Velký výběr platebních metod
  • Většina zboží skladem
  • Dodací lhůta 2–3 pracovní dny

Platební metody

Vyberte si způsob platby, jaký vám vyhovuje.

Způsob platby Cena za převod
Online platba kartou Okamžitá platba přes platební bránu GoPay Zdarma
Online bankovní převod Rychlý převod peněz z vybraných bank Zdarma
GoPay peněženka Okamžitá platba z elektronické peněženky Zdarma
GooglePay Okamžitá platba z elektronické peněženky Zdarma
Bankovním převodem Platba předem klasickým převodem zdrží dodávku o 1 pracovní den Zdarma
Dobírka kartou Bezhotovostní platba kurýrovi nebo ve výdejním místě (nepodporují všichni dopravci) 48 Kč
Dobírka hotově Hotovostní platba kurýrovi nebo ve výdejním místě (nepodporují všichni dopravci) 56 Kč
Hotově Při osobní odběru u nás Zdarma

Dodací lhůty

O tom, zda je zboží skladem a kdy k vám asi dorazí, informujeme přímo na stránce produktu.

Dodací lhůty
  • Je-li zboží skladem, předáme ho dopravci pracovní den následující po vaší objednávce, resp. po připsání částky hrazené bankovním převodem na náš účet. Zboží k vám dorazí obvykle na druhý nebo třetí pracovní den po odeslání (zaplacení) objednávky.
  • Není-li zboží skladem, okamžitě ho pro vás objednáme. Datum dodání uvedené na stránce produktu upřesníme v potvrzení vaší objednávky. Pokud s potvrzenou dodací lhůtou nesouhlasíte, můžete svou objednávku bezplatně stornovat. Případně uhrazenou cenu zboží vám obratem vrátíme na účet.

Dojde-li k nepředvídanému odeslání zásilky z důvodů na naší straně nebo na straně našich dodavatelů, budeme vás neprodleně informovat.

Zdržení již odeslané zásilky prosím řešte přímo s dopravcem. V případě problémů nás kontaktujte, pomůžeme vám je vyřešit.

Doprava zboží

  • Velký výběr dopravců
  • Doprava zdarma při nákupu již od 5000 Kč
  • Bezplatné vyzvednutí v Praze-Uhříněvsi již hodinu po objednávce

Odeslání zboží

Vaše zboží začínáme balit ihned po přijetí (příp. úhradě) vaší objednávky. Pokud objednávku obdržíme do 13 hodin pracovního dne, zásilku odešleme týž den, při pozdější objednávce následující pracovní den.

Na výběr máte řadu dopravců. Zboží si můžete rychle a zdarma vyzvednout i osobně v naší prodejně již hodinu po odeslání objednávky (je-li zboží skladem, potvrdíme zprávou).

Dopravce/služba Omezení Standardní
doba doručení*
Dobírka
kartou
Dobírka
hotově**
Cena
Česká pošta
Balík do balíkovny
Doručení do některého z 2000 výdejních míst v celé České republice. Max. hmotnost 20 kg Nejdelší strana max. 240 cm Následující
pracovní den
    55 Kč
Česká pošta
Balík na poštu
Doručení na nejbližší poštu. Možnost online přesměrování do Balíkovny nebo na jinou poštu Následující
pracovní den
    119 Kč
DPD Pickup Dodání do některého z 1000 výdejních míst v celé České republice Max. hmotnost 31,5 kg
Max. délka 175 cm
Max. obvodová délka 300 cm
Následující
pracovní den
    90 Kč
DPD Privat Dodání až k vašim dveřím. Čas doručení je avizován SMS a e-mailem. Tři pokusy o doručení, možnost změny doručovacího místa Následující
pracovní den
    130 Kč
PPL Parcelshop Dodání do některého z 2100 výdejních míst v celé České republice Max. hmotnost 31,5 kg
Max. délka 100 cm
Max. obvodová délka 300 cm
Následující pracovní den     125 Kč
PPL Private Jen soukromým příjemcům. Doručení včetně soboty v rozmezí 2 hodin. Následující pracovní den     152 Kč
PPL Business Doprava firmám Následující pracovní den     125 Kč
Top trans Pro rozměrné a těžké zásilky včetně paletovaných Bez omezení Následující pracovní den     249 Kč
Osobní odběr Připravenost zboží k odběru avizujeme SMS a e-mailem Bez omezení 1 hodina od objednávky Ano Ano Zdarma

*) Skutečná lhůta doručení závisí na dopravci.
**) Aktuální podmínky se mohou lišit podle proticovidových opatření.

Zboží na cestě

O předání zásilky dopravci vás informujeme my, o přijetí a pohybu zásilky zvolený dopravce. Aktuální informace o stavu přepravy můžete obvykle sledovat v online aplikaci dopravce.

Doručení zásilky

Za včasné doručení nepoškozené zásilky ručí dopravce. Informaci o času doručení zásilky posílá obvykle v den doručení ráno. Odhad času doručení do vašich rukou se u různých dopravců pohybuje v intervalu 2–12 hodin. Zásilky doručované do výdejních míst jsou avizovány po doručení.

Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu. Zásilku zjevně poškozenou nebo se zjevně porušeným obalem od kurýra nebo pracovníka výdejního místa nepřebírejte a na místě sepište reklamaci dle pravidel dopravce. Pokud obal nebyl porušen a zboží je po rozbalení přesto poškozeno, neprodleně se s námi spojte, abychom dohodli řešení.

Záruky a servis

  • Rychlé odstranění potíží v záruční době
  • Zprostředkování profesionálního servisu
  • Dlouhodobá péče o výrobek

Záruční doba

Záruční doba na naše zboží je shodná se záručními podmínkami výrobce nebo distributora a obvykle trvá 24 měsíců.

Záruční servis

V záruční době máte právo na bezplatné odstranění vady výrobku v mezích záručních podmínek stanovených výrobcem nebo distributorem. Dokladem pro uplatnění nároku na záruční opravu je daňový doklad nebo záruční list, který přibalujeme k zásilce. V případě závady, dotazů k funkčnosti či možnosti vrácení výrobku nás prosím vždy nejprve kontaktujte.

Výrobek určený k záruční opravě dopravte nebo doručte na adresu naší společnosti. Náklady na přepravu či poštovné nesete dle zákona vy. Rozhodným datem pro uplatnění záruky je datum fyzického doručení zásilky do naší společnosti resp. datum podání zásilky k poštovní/kurýrní přepravě.

Pozáruční servis

Většině našich výrobků poskytujeme i pozáruční servis. V případě závady výrobku nebo dotazů k jeho funkčnosti nás prosím vždy písemně nebo telefonicky kontaktujte. Dohodneme další postup.

Porouchané elektrické nářadí, přístroje a stroje vám opravíme v naší vlastní dílně.

Vrácení a reklamace zboží

  • Bezplatné vrácení zboží do 14 dnů, po dohodě i později
  • Vstřícné a rychlé řešení reklamací

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Podle občanského zákoníku můžete do 14 dnů od doručení zboží odstoupit od kupní smlouvy. Nemusíte uvést žádný důvod, je třeba ale splnit tyto podmínky:
  • Výrobek musí být kompletní včetně všeho příslušenství.
  • Výrobek nesmí být použit, tím méně poškozen.
  • Nelze vrátit výrobky, které byly upraveny na přání, které byly vyňaty z originálního obalu a nelze je už z hygienických důvodů použít a některé další. nejste si jisti? Zavolejte nám. Více informací v našich Obchodních podmínkách
  • Stáhněte si prosím formulář Odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte ho a přibalte k zásilce.
  • Zásilku pojistěte na cenu zboží a odešlete do 14 dnů ode dne, kdy vám bylo doručeno. Pokud to ve lhůtě nestihnete, kontaktujte nás.
  • Budeme rádi, když výrobek odešlete v originálním obalu.
  • Náklady na přepravu nesete dle zákona vy.
  • Kupní cenu vám vyplatíme neprodleně po doručení a kontrole vráceného zboží.
  • V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Reklamace zboží

I kvalitní zboží se může pokazit. Vadu výrobku, která vznikla v záruční době a neodporuje záručním podmínkám, reklamujte prosím takto:
  • Ujistěte se, že k závadě nedošlo v rozporu se záručními podmínkami a po uplynutí záruční doby. Připravte si číslo daňového dokladu.
  • Kontaktujte nás písemně nebo telefonicky a popište nám, jaký problém s výrobkem máte a jak ho chcete řešit — výměnou za nové zboží, opravou zboží, slevou z kupní ceny nebo odstoupením od smlouvy. Vysvětlíme vám možnosti a dohodneme přijatelné řešení. Záznam o něm vám pošleme v elektronickém reklamačním protokolu.
  • Je-li třeba reklamované zboží doručit k nám, pečlivě je zabalte, zásilku pojistěte na cenu zboží a odešlete na naši adresu. Bude-li reklamace oprávněná (posoudí autorizovaný servis výrobce nebo distributora), cenu poštovného vám refundujeme. Pokud se dohodneme na výměně zboží, uhradíme i přepravné nového výrobku. Pokud se dohodneme na slevě z kupní ceny, poukážeme ji na váš účet do 3 pracovních dnů od data sepsání reklamačního protokolu.
  • V případě, že vaši reklamace autorizovaný servis neuzná, spojíme se s vámi a dohodneme jiné, oboustranně přijatelné řešení.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Další informace najdete v našich v Obchodních podmínkách.

Doplňkové služby

  • Odborné poradenství
  • Dobře zásobená prodejna
  • Profesionální servis

Odborné poradenství

Máme mnohaleté zkušenosti s řemesly všeho druhu. Skoro každý kus z našeho skladu nám prošel rukama, takže vám s výběrem i použitím dokážeme dobře poradit. Naváhejte, nám napsat, zavolat a nebo se rovnou zastavit v naší prodejně. K dispozici vám budeme i po nákupu výrobku.

Kamenná prodejna

Někdy nestačí jen vidět, je třeba si sáhnout. K tomu máme naši skvěle zásobenou prodejnu v Praze-Uhříněvsi. Bude se vám věnovat zkušený prodavač a ještě vám uvaří dobrou kávu. Těšíme se na vás.

  • HZ profi tools Přátelství 284/14A, Praha-Uhříněves | Mapa
    Otevřeno pondělí–pátek 8–18 hodin
    tel. 777 900 240
  • Více o prodejně

Vlastní elektroservis

Nevrtá, neřeže, nemíchá? Často jen banální problém. Náš kolega-elektrikář už vašemu rebelovi domluví. Je to rychlé, levné a naprosto spolehlivé. Porouchaný výrobek k nám můžete dopravit osobně, poštou nebo kurýrem.

Nabídka elektroservisu se netýká zboží v záruce, které vyžaduje zásah v autorizovaném servisu. Pokud výrobek doručujete poštou, doporučujeme pojištění zásilky. Stejně pojištěnou zásilku vám vypravíme zpět. Cenu dopravného přičteme k ceně opravy. Platit budete na fakturu. Pokud si zboží vyzvednete osobně, můžete zaplatit hotově nebo kartou.

Na opravené součástky poskytujeme záruku 6 měsíců.

Zpracování osobních údajů

Osobní údaje dle zákona nám poskytnete, když nám napíšete zprávu nebo pošlete objednávku. Ochranu těchto údajů bereme vážně. Poskytnutí vašich dat třetí straně je vyloučeno.