Festool All inclusive - servis, který nezklame

 

36měsíční záruka ochrany nákladů    

 

Ochrana před náklady na opravy – včetně dílů podléhajících rychlému opotřebení

Již žádné protivné návrhy rozpočtů a faktury. Festool nabízí se SERVICE all-inclusive rozsáhlou záruku na vaše nářadí včetně všech dílů podléhajících rychlému opotřebení – a to po dobu 36 měsíců. Záruka tak kromě běžných materiálových a výrobních vad pokrývá i veškeré díly podléhající rychlému opotřebení (např. akumulátory, uhlíky, kuličková ložiska, těsnicí kroužky, spínače).

Kompletní seznam všech dílů podléhajících rychlému opotřebení, které pokrývá záruka ochrany nákladů najdete v katalogu náhradních dílů

Ušetříte tak náklady a spoustu času, které můžete investovat do svého podnikání.

SÁZKA NA JISTOTU díky zaregistrování SERVICE all-inclusive:

Na on-line registraci SERVICE all-inclusive


Co udělat?

  • Zaregistrujeme Vaše nářadí k SERVICE all-inclusive.
  • Zašlete nebo přineste Váš stroj na naši provozovnu.
  • Nebo zašlete nářadí  přímo zákaznickému servisu TTS.

Podrobnosti k službě

O záruční případ se jedná, jestliže

  • dodané nářadí není prokazatelně bez materiálových či výrobních vad.
  • díly podléhající opotřebení (zejména uhlíkové kartáčky, kuličková ložiska, gumové manžety, akumulátory, těsnicí kroužky a spínače) jsou prokazatelně poškozeny přirozeným opotřebením při řádném používání nářadí. Definitivní seznam dílů zahrnutých do záruky je k nahlédnutí v katalogu náhradních dílů na adrese www.festool.cz/service.

O záruční případ se nejedná zejména

  • v případě poškození spotřebního materiálu a příslušenství, především u brusných talířů, brusných desek, plug-it kabelů, pilových kotoučů a plátků, fréz, míchacích metel, řezacích nožů, řezacích souprav a vrtacích nástrojů.
  • jestliže při připojování, instalaci, uvedení do provozu, při provozu, použití a údržbě nářadí nebyl dodržen návod k obsluze a jiné podklady k jednotlivému nářadí.
  • v případě jiného nesprávného použití, především při působení vnější síly (zejména pád nebo úder).
  • u závad na nářadí, které byly způsobeny zejména použitím příslušenství nebo náhradních dílů, které nejsou originální díly.
  • u nářadí, u něhož byly provedeny úpravy nebo doplnění, zejména u nářadí, které bylo rozebráno.
  • v případě použití s trvale intenzivním opotřebením, především v nepřetržitém průmyslovém provozu, nebo v případě dlouhodobě nadprůměrného zatížení nářadí.

Kompletní podmínky záruky ochrany nákladů najdete v bodě 2 v servisních podmínkách Festool.

Registrace do myFestool vám poskytne spoustu výhod. Ve svém účtu můžete zcela jednoduše sledovat zbývající dobu záruky veškerého zaregistrovaného nářadí.
 

 

 

Ochrana proti krádeži – i na stavbě

Jednodušší než jakékoli pojištění. SERVICE all-inclusive Festool vám poskytuje po dobu 36 měsíců spolehlivou ochranu v případě krádeže. Ať se jedná o krádež v dílně nebo dokonce v autě či na stavbě – pokud vám nářadí ukradnou, obdržíte za spoluúčast pouhých 2 500,- Kč úplně nové nářadí.

SÁZKA NA JISTOTU díky zaregistrování SERVICE all-inclusive:

Na on-line registraci SERVICE all-inclusive


Takhle jednoduché je to:

  • Pokud stroj zakoupíte u nás nabízíme  registraci Vašeho nářadí za Vás
  • Nebo zaregistrujte nářadí pro SERVICE all-inclusive
  • V případě krádeže: okamžité oznámení na policii
  • Do 5 dnů po odcizení předložte oznámení a servisní certifikát prodejci Festool
  • Za spoluúčast 2 500,- Kč obdržíte nové nářadí

 

Podrobnosti k službě

V případě krádeže vám dodáme za odcizené nářadí bez dalších pojistných nákladů a za spoluúčast ve výši 2 500,- Kč jednorázově nové nářadí. Tuto službu poskytuje Festool Group pro všechno úspěšně zaregistrované nářadí Festool po dobu 36 měsíců od data na vašem originálním dokladu o zaplacení. Vyměněné nářadí již znovu nespadá pod ochranu proti krádeži.

Pro využití této servisní služby je nutné odcizení neprodleně ohlásit na příslušné policejní služebně. Toto oznámení musí být s vaším servisním certifikátem předloženo do pěti dnů po odcizení vašemu partnerskému prodejci Festool. Ten doručí podklady Festool Group k ověření.

Po provedeném ověření budete ze strany Festool Group informováni o stavu věci a nové nářadí si můžete po schválení Festool Group vyzvednout za úhradu výše uvedené spoluúčasti u svého partnerského prodejce.

 
 
Nákup bez rizika

Všechny výrobky Festool můžete testovat až 15 dní od zakoupení. Pokud nářadí nesplňuje vaše požadavky, můžete ho jednoduše odnést zpět prodejci a dostanete zpátky plnou kupní cenu. Tím vám SERVICE all-inclusive umožňuje nejen skutečné testování v praxi, nýbrž zaručuje také zcela bezpečnou investici. Tuto službu lze využít na každý typ stroje pouze jednou.
 

SÁZKA NA JISTOTU díky zaregistrování SERVICE all-inclusive:

Na on-line registraci SERVICE all-inclusive


Takhle jednoduché je to:

  • Zaregistrujte nářadí k SERVICE all-inclusive
  • Testujte nářadí v dílně nebo na stavbě
  • Pokud nebude nářadí splňovat vaše požadavky, jednoduše ho do 15 dní od zakoupení odneste zpět prodejci
  • Ochotně vám poradíme také ohledně našeho nářadí a příslušenství
Poradenství pro uživatele 


Podrobnosti k službě

Do 15 dní od data na originálním dokladu o zaplacení můžete zaregistrované, nepoškozené a lehce použité a podle obsahu dodávky kompletní nářadí v původním obalu vrátit při předložení servisního certifikátu svému partnerskému prodejci Festool, který vám vyplatí kupní cenu.

V odůvodněných případech, zejména v případě nadměrného opotřebení, může partnerský prodejce Festool vyplacení odmítnout, dokud nebude případ prověřen a schválen Festool Group.
 
 

Dostupnost náhradních dílů v délce 10 let

Dlouhá dostupnost náhradních dílů

Nářadí Festool je vysoce kvalitní, robustní a dimenzované na dlouhé používání. Aby byla zajištěna funkčnost nářadí po mnoho let, zaručuje Festool dostupnost náhradních dílů po dobu 10 po skončení výroby. A pokud bychom přece jenom už náhradní díl neměli na skladě, obdržíte jako náhradu zdarma nové nářadí. Spousta náhradních dílů pro naše „veterány“ je u nás ostatně dostupná déle než 10 let.

SÁZKA NA JISTOTU díky zaregistrování SERVISU all-inclusive:

Na on-line přihlášení záruky 

Takhle jednoduché je to:

  • Zaregistrujte nářadí k SERVICE all-inclusive
  • Vyberte si náhradní díl --> zde se dostanete na on-line katalog náhradních dílů 
  • Objednejte náhradní díl (u Zákaznického servisu nebo přímo u svého prodejce)
    Tel.: +420 481 645 161 (226, 474)
    Fax: +420 481 645 163
    E-mail: [email protected]

Nejjednodušší a nejrychlejší výměna náhradních dílů je prostřednictvím našeho zákaznického servisu.

Podrobnosti k službě

Garantujeme, že po ukončení výroby nářadí budou k dispozici náhradní díly ještě minimálně 10 let. Nebude-li Festool Group schopna v konkrétním případě dodržet svůj příslib, obdržíte bez fakturace jako náhradu srovnatelné nové nářadí z aktuálního programu. Vaše dosavadní nářadí přejde do našeho vlastnictví.


 

 
 

 

 

 
 
 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit